قطار لحظه ها <کاش هنوز کودک بودم>

**************************************** 

آن وقتها آرزوهایم کوچک بود آنقدر کوچک که در باغچه خانه مان گم می شدند.لحظه ها به تتندی میگذشت بدون آنکه حتی متوجه شوم.منتظر پدر می ماندم . پشت شیشه ها ی خانه که از باران خیس شده بودند می نوشتم .... 

 " پس کی می آیی؟ " 

 به عشق آمدن او به خانه و آوردن جعبه مداد رنگی و شکلات که وعده ی آن را مادر داده بود شب را به صبح می رساندم. بدون نگرانی و ترس با قاصدک ها همبازی می شدم با پروانه ها می رقصیدم وبا چکاوک ها شعر می خواندم . 

 به چه زیبا بود زمانی که از ته دل میخندیدم براستی که روزهای کودکی شادترین روزهاست. عاشق پدر بودم.پدر به من اطمینان وجرات برای زندگی کردن می داد و مهربانی و معصومیت مادر امید قلبم بود....... وحالا بزرگ شده ام .اکنون آرزوهایم دیگرکوچک نیستند مدتها به عقربه ساعت خیره می شوم و گذر لحظه ها را می شمارم...... گر چه امروز مثل گذشته ها به عشق مداد رنگی و شکلات مادر به بستر نمی روم اماچیز هایی دارم که فکر کردن به آنها آرامش خیالم را بیشتر می کند.........چیزهایی رنگ عشق.به زیبایی مهتاب .به شادابی خیالاتم...  

****************************************

  

  

نظرات 5 + ارسال نظر
حسام الدین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ب.ظ http://asemany.blogsky.com

به نام خدا

تقدیم به پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله به مناسبت ماه مبارک رمضان 1429

در غربت یک شام تنها یک شمع ما را راهبر بود
می سوخت شمع ودرنگاهش یک قطره ازخون جگر بود
می گفت من میسوزم اما پروانه ام صاحب اثر بود
من سوختم تا در بسوزد هم میخ وهم در بی خبر بود
در سینه یک دردم فزون یافت دیگر علی بی همسفر بود
من سوختم خاموش و اکنون پروانه هم بی بال و پر بود
این ماه ماهی بس قشنگ است زیرا علی فکر سفر بود
خاطی چه میگوید خدا یا ای کاش رفتن زود تر بود

سلام
از این که به اولین مخاطب این وبلاگم جواب میدم خوشحالم
موفق باشید .

مهسا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://taraneh_20.blogsky.com

ما مثل عقربه ها ی ساعتیم اگر لحظه ای غفلت کنیم برای همیشه عقبیم.....منتظر مطالب جدیئتون هستم خدا نگهدار

مریم جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

خیلی قشنگه ...من هم خیلی دوست داشتم هنوز کودک بودم.

دل شــــــــدگان شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ق.ظ http://DellShodeGan.BloGSky.Com

سلام علیکم
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و شب زنده داریتان در این سحر عزیز، از حضرتش طلب آمرزش و مغفرتسلامتی روح و جسم طلب می نمایم.
التماس دعا
خدانگهدار./

محمد امین چیت گران شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ

چقدر قشنگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد