خلیل جوادی

**************************************** 

دلم میخواد یــه  سیب سرخ به دامن یـــــار بزنم

دامن اگــــه تنش نبــو د، سیــبو بــه شلوار بزنم

وقتی یکی سازمی زنه من ازصداش خوشم میاد

دلم میخواد یـــه  ناخنک به سیم گیتـــــــار بزنم

کـــــــاش بذارن بــا یه الاغ برم تو بــــانک مرکزی

تــــا میتو نم از او ن هزار یــــا  بهش بــــــار بزنم

دم دمیم، یه روز میخوام برم سراغ شــــــــاعری

یه روز نی انبان و دهل ،  یه روز میخوام تـار بزنم

مسائل خصوصیتــو بــــه من نگو ، اگـــــر بگی -

عـــــادت من اینه برم تو کـــوچه ها جــــار بزنم

وقتی یه خواننده  داره  شعرو  غلــط چیز میکنه

دلم میخواد درجـــا پاشم کــلّه به د یــوار بزنم

میخوام با احمدی نـــژاد بشینیم و صفــا کنیم

اون  برام  آواز  بخونــه   منم براش تـــــار بزنم

ببخشید!!! شوخی با اشعار سهیل محمودی!!!

 

نمونه شعر نو........................................................نمونه شعر ن

و

سروده سهیل محمودی........................................... سروده خطخطی

فداکاری................................................................... فداکاری

به تلخی یک قهوه....................................... به شیرینی چای قند پهلو

روی میز کوچک من........................................ روی میز کوچک من

دل خوش کردی .....................................................جا خوش کردی

در همان حال که میتوانستی........................... در همان حال که می توانستی

در جاده های جنگلی...............................................زیر دست تاجری

با طعم تمشک و رنگ سیب......................... با جذب مرکب و رنگ ماژیک

حوایی ات را شکوفا کنی......................................ارزشت را علنی کنی

من آدمی در بند........................................................ من آدمی کارمند

که به لبخند نومیدانه ام ..............................................که به چک دردانه ام

دل بستی......................................................................... دل بستم

و آینه جوانی ات را ............................................... و حساب بدهی ام را

شکستی............................................................................... ببستم

تا صخره های سر سخت زندگی م...................... تا تراز نا مه های شرکت من

مغرور جلوه کند........................................................... زیبا جلوه کند

به یک قهوه سرد.................................... به یک فروشگاه نه چندان شیک

در حوالی صخره های تلخ.................................... در حوالی " جوجو شهر"

دل خوش کردی.......................................................... قناعت میکنیم

........................................................................به امید چه نشسته ای؟

................................................................ بلند شو که شب عید است و

                                                                         موقع آب شدن

!!!

****************************************